Pretražite novosti:

Most SJP Grom u cjelovitoj rekonstrukciji prvi put od 1969. godine: Za osam mjeseci bit će širi, ljepši i, najvažnije – sigurniji

31.07.2023.
Most SJP Grom u cjelovitoj rekonstrukciji prvi put od 1969. godine: Za osam mjeseci bit će širi, ljepši i, najvažnije – sigurniji
- Osim sigurnosti prometovanja preko mosta, što je bilo ključno i nužno odraditi, vjerujem da će most nakon uređenja i estetski zadovoljavati kriterije Korane, a ovaj dio grada, zajedno s našom šetnicom,  dobiti vizualni identitet na koji ćemo biti ponosni. Obnova mosta važna je i zbog stavljanja u funkciju Poduzetničke zone Gornje Mekušje. Već sad, prilikom izvođenja radova u zoni, vidi se koliki je  promet. Imamo još jedno gradilište u gradu i pozivam sve, pogotovo one koji prometuju ovim dijelom grada, na strpljenje. Vjerujem da će radovi biti završeni u roku i da ćemo nakon njih imati prekrasan Most Specijalne jedinice policije Grom, ali i ono što je posebno važno: sigurnost prometovanja mostom za pješake, bicikliste i motorna vozila bit će na puno većoj razini, izjavio je gradonačelnik Damir Mandić na današnjoj konferenciji za novinare o rekonstrukciji mosta na Rakovcu.

Izgrađen 1969. po projektu znamenitog Krunoslava Tonkovića, most dugačak 166,5 metara i širok 11 metara, sada je prvi put u cjelovitojj rekonstrukciji, vrijednoj 1,350.000 eura. Financirana je iz gradskog proračuna, kao i projektna dokumentacija temeljem koje je ishođena građevinska dozvola.
- Bit će obnovljeni upornjaci i luk te stupovi. Oni su u dobrom stanju i treba samo njihova obnova, dok će prijelazne naprave biti zamijenjene. Uklonjen će biti asfaltni zastor i postavljen novi, a nakon izmjene hidroizolacije, obnovljena će biti i oborinska odvodnja. Također, postojeća ograda bit će uklonjena i most  proširen s obje strane za 50 centimetara kako bi  bilo dovoljno mjesta za postavljanje javne rasvjete te nove ograde koja će biti viša nego dosadašnja, po današnjim standardima, 110 centimetara, najavila je Ana Hranilović Trubić, pročelnica Upravnog odjela za gradnju i zašitu okoliša.

Radovi trebaju završiti za osam mjeseci, a dok budu trajali promet preko mosta odvijat će se jednim kolnim trakom, naizmjeničnim propuštanjem vozila, uz regulaciju semaforom.
Radove izvodi Sitolor d.o.o. iz Slavonskog Broda, a stručni nadzor obavlja Labos d.o.o. iz Varaždina.