Jedinstveni Kakvart u jubilarnoj godini donosi realizaciju 21 projekta – Zamjenica gradonačelnika Ivana Fočić: Bez članova Vijeća MO i GČ, KAkvart ne bi uspio; oni su nositelji

-Iza nas je više od 200 projekata i zato veliko hvala ljudima koji to rade srcem, volonterski, za svoj grad, svoj mjesni odbor, svoju gradsku četvrt. Oni su nositelji Kakvarta, bez njih ne bi uspio. Ovako lijepe projekte donosi jer oni najbolje znaju što njihovi sumještani, naši građani žele. Ulazimo u desetu godišnjicu Kakvarta, a ovi projekti za koje danas uručujemo odluke dokazuju da ćemo  sljedeće godine slaviti! Vjerujem da će nam KAkvart donijeti ono što nam svima treba: puno smjeha, radosti, susreta, zajedničkih druženja i obilježavanje onih dana koji su nam vrlo važni, kazala je, zahvalivši na partnerstvu Heinekenu Hrvatska,  zamjenica gradonačelnika Ivana Fočić na današnjem uručenju odluka o odabiru projekata koji će u 2026. biti financirani iz Kakvarta.

Program je to jedinstven u Hrvatskoj od 2016., kojim Grad Karlovac zajedno s Heneken Hrvatska i njihovim brendom Karlovačko financira projekte Vijeća mjesnih odbora i gradskih četvrti, odabrane javnim natječajem. Za tu je namjenu osigurano 100.000 eura.

– Ove godine su na KAkvart prijavljena 24 projekta; Povjerenstvo je pregledalo sve projekte koje su prijavile gradske četvrti i mjesni odbori i od toga smo odabrali 21. Bit će tu raznoraznih događaja, obljetnica, izdavanja knjiga, bit će nogometnih  turnira, odbojkaških, sporta i zabave, radionica… Zahvaljujem još jedanput svim mjesnim odborima i gradskim četvrtima na sudjelovanju, rekla je pročelnica Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, promet i mjesnu samoupravu  Snježana Cindrić i čestitala svima koji su dobili sredstva.

Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih poslova Heineken Hrvatska, naglasila je važnost  Kakvarta, svima dragog projekta koji zorno pokazuje da puno više možemo napraviti  zajedničkim radom nego pojedinačno, kao kompanija ili kao Grad ili kao volonteri u mjesnim odborima i gradskim četvrtima.

– Posebno se želim zahvaliti volonterima jer bez njihovog rada to ne bi bilo to, a naravno i Gradu Karlovcu, s kojim imamo jako uspješnu suradnju. Ulazimo u desetu godinu Kakvarta, čeka nas jubilej. To je jako lijepo jer smo ovim projektima izgradili igrališta, parkove, družili se…nešto jako pozitivno, a mi smo tu s našim brendom Karlovačko „uz ekipu“. Povezano je to i s našom kompanijskom strategijom „Stvaramo bolji svijet“,  u sklopu koje je društvo jedan od tri važna stupa, a pozitivan utjecaj na zajednicu ono što   osjećamo da imamo odgovornost raditi, naglasila je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica za korporativne poslove Henekena Hrvatska i, čestitvši dobitnicima sredstava, poručila da se vesele vidjeti nove projekte.

Jedan od njih u 2026. bit će i u MO Gornje Mekušje, a Ana Hajsan, predsjednica Vijeća ovog mjesnog odbora, kazala je da su u 2025. proveli svoj prvi KAkvart projekt.

– Baš ovdje gdje jesmo, projekt uređenja igrališta kako bi mladi, djeca i članovi NK Vatrogasca mogli nesmetano trenirati i provoditi svoje slobodno vrijeme. Iduće godine imamo isključivo društveni projekt, što nije malo i nije manje važno. Zahvalni smo Gradu Karlovcu i tvrtki Heineken što će poticati društveni Kakvart jer smatram da dobre društvene projekte treba nagraditi kako bi poticali mlade na razvoj, volonterstvo,  građanski odgoj te jačali lokalnu kulturu i identitet, napomenula je Ana Hajsan.