Zbog radova koji će se vršiti na zgradi Gradske uprave na adresi Trg bana Josipa Jelačića 7 (Mala zgrada) Upravni odjeli će biti privremeno preseljeni na novu lokaciju.
Tako će građani sve potrebno moći obavljati od ponedjeljka 5.12.2022. na lokaciji Trg hrvatskih branitelja 4 i na I. i II. katu MV TRENDA, a Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, Odsjek redarstava na II. katu zgrade Inkasatora.
S obzirom na navedeno, građani mogu svoje podneske i pismena dostaviti u pisarnicu Gradske uprave na adresi Banjavčićeva 9.
Uredovno vrijeme za rad sa strankama na novoj lokaciji održavat će se redovno od 7 do 15 sati, no za dolje navedene Upravne odjele po sljedećem rasporedu:
Upravni odjel za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja:
SRIJEDA 12 – 16,30 sati
PETAK 8 – 12 sati
Podnošenje zahtjeva – email: graditeljstvo@arhiva.karlovac.hr
informacije: tel. 628 – 238
(pauza od 11 – 11,30 sati)
Odsjek za prostorno uređenje
SRIJEDA 15 – 16,30 sati (uz prethodnu najava na tel. 628 238)
PETAK 8 – 10 sati (uz prethodnu najavu na tel. 628 238)
Upravni odjel za društvene djelatnosti:
UTORAK 8 – 13 sati
ČETVRTAK 8 – 13 sati
PETAK 8 – 13 sati
Za radove koji će se vršiti na zgradi u ulici Trg bana J.Jelačića 7, Grad Karlovac i Ministarstvo kulture i medija su u lipnju 2022. godine sklopili su Ugovor o Dodjeli bespovratnih financijskih sredstava za aktivnosti koje se financiraju iz Fonda solidarnosti Europske unije.
Ukupni dodijeljeni iznos je 5.433.750,00 kuna.
Radovi koji su predviđeni odnose se na zamjenu kompletnog krovišta, te vanjsku i unutarnju konstruktivnu obnovu zgrade.
Predviđeni rok provedbe konstruktivne obnove je do 15. svibnja 2023. godine.