Državni ured za reviziju je na temelju utvrđenih činjenica, uzimajući u obzir postavljene ciljeve revizije i kriterije za ocjenu učinkovitosti ocijenio da je upravljanje i raspolaganje nekretninama učinkovito, što je najviša moguća ocjena.
Na temelju odredbi članaka 12. i 14. Zakona o Državnom uredu za reviziju (NN 80/11) obavljena je revizija učinkovitosti upravljanja i raspolaganja nekretninama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave na području Karlovačke županije, prema postupcima utvrđenim okvirom revizijskih standarda Međunarodne organizacije vrhovnih revizijskih institucija i Kodeksom profesionalne etike državnih revizora. Revizija je obavljena u periodu od 23. veljače 2015. do 13. siječnja 2016. godine.
Predmet revizije je upravljanje i raspolaganje nekretninama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave na području Karlovačke županije od 2012. do 2014. godine (županija, pet gradova i 17 općina). Pod pojmom nekretnina u ovoj se reviziji podrazumijevaju građevinsko zemljište, stanovi i poslovni prostori. Predmetna revizija provodila se s ciljem ocjene cjelovitosti podataka o nekretninama, ocjene normativnog uređenja upravljanja i raspolaganja nekretninama, provjere da li se nekretninama upravlja i raspolaže u skladu sa zakonima i drugima propisima te u cilju ocjene efikasnosti unutarnjih kontrola pri upravljanju i raspolaganju nekretninama.
Revizijom je utvrđeno da je Grad Karlovac „ustrojio propisane evidencije nekretnina. Kontinuirano provodi aktivnosti na rješavanju imovinsko pravnih odnosa te evidentiranju imovine u poslovne knjige. Najveći dio nekretnina upisan je u zemljišnim knjigama i katastru nekretnina kao njegovo vlasništvo i unesene su u Registar nekretnina te je stvorena baza za evidentiranje do sada neevidentiranih nekretnina u poslovnim knjigama. Donio je 2007. godine Strateški plan upravljanja imovinom u vlasništvu Grada Karlovca, kojim je utvrđena misija, osnovna načela utemeljena na razvrstavanju nekretnina prema namjeni i u skupine jedinica imovine (portfelje), mjere, aktivnosti i rokovi za provođenje aktivnosti. Donio je interne akte kojima su uređeni uvjeti i kriteriji za pojedine oblike raspolaganja nekretninama i procedure kojima su propisani postupci, ovlasti i nadležnosti zaposlenika kod upravljanja i raspolaganja nekretninama.
Državni ured za reviziju je na temelju utvrđenih činjenica, uzimajući u obzir postavljene ciljeve revizije i kriterije za ocjenu učinkovitosti ocijenio da je upravljanje i raspolaganje nekretninama učinkovito, što je najviša moguća ocjena.