Pretražite novosti:

Za komunalne zahvate 55 milijuna kuna u idućoj godini

27.11.2019.
Za komunalne zahvate 55 milijuna kuna u idućoj godini
Ove godine odjel je imao 69 milijuna kuna, iduće će imati oko 55 milijuna – razlika je uglavnom zbog atletske staze i stadiona – a teško je reći koji će projekt biti najznačajniji jer ovaj odjel je život grada 24 sata, bez obzira na vrijeme, godišnje doba – od higijene prometnica i uređenja zelenih površina, održavanje oborinske odvodnje, stanova i objekata – sve je značajno jer to nam je svakodnevica, ono što nas okružuje. Neke sitne stvari, poput spuštanja rubnjaka, ljudima su značajne, a i puno sitnih stvari je posao ovog odjela, kazala je pročelnica Hermina Komanac, govoreći o onome što je ove godine odradio i iduće namjerava napraviti Upravni odjel za komunalno gospodarstvo. Tako je za asfaltiranje makadamskih prometnica, određenih po prioritetima mjesnih odbora, izdvojeno 2,8 milijuna kuna, milijun je kuna dao Grad, a još toliko Hrvatske vode za sanaciju bujičnih klizišta, posao koji će biti nastavljen i iduće godine jer je od 150 klizišta, većinom nastalih 2014. i 2015., sanirano 60-ak, za Zimsku službu rezervirana su tri milijuna kuna, u dio bivše vojarne Luščić ponovo uvedena električna energije, ali kada će pored nje stići nogostup – još se ne zna.
– Budući gradski prsten je u nadležnosti Hrvatskih cesta, očekujemo da one isprojektiraju i završe priču koja traje godinama, gradski prsten koji ide od Ulice Luščić preko Kranjčevićeve dalje na Most grada Alessandrije. Kroz taj projekt, građevinsku dozvolu, treba biti izgrađen i nogostup, a nakon izgradnje, prelazi u nadležnost Grada. Nema točnih najava kada će ta izgradnja uslijediti, ali projekt će doći na red, nadamo se tome i tražimo od HC, rekla je Komanac.
Hrvatske ceste rade na niz prometnica u gradu, od D-6 i D-1 nadalje, a odgovarajući na pitanje poskupljuju li takvi radovi održavanje alternativnih prometnica u nadležnosti Grada, Komanac je odgovorila niječno.
– Ne poskupljuju jer je obveza investitora da cesta bude prometna i funkcionalna, naravno, pratimo to i mi, zajedničkim snagama nije to financijski značajno, nego više odužuju put građanima. Ali, da bismo imali nešto novo, moramo se malo strpiti i imati razumijevanja za to da radovi traju. Pogotovo u niskogradnji, gdje se ide u dubinu, mijenjaju instalacije, to zahtijeva određeno vrijeme i potrebno je strpljenje i razumijevanje, izjavila je Komanac.